آشنایی با مدیر بیمارستان :
دکتر محمدمهدی بحری
دکترای حرفه ای – پزشک عمومی
آدرس پست الکترونیک ارتباط با مدیریت بیمارستان: dr.bahri.md@gmail.com
مسئول دفتر : سرکار خانم سمیه مقصودی
شماره تماس مستقیم: ۰۳۵۳۸۲۲۴۷۰۲
شماره داخلی: ۳۵۳۸
مسیر دستیابی : طبقه همکف – راهروی اداری – اتاق ۲
شرح وظایف مدیریت:
- مسئولیت و نظارت کامل و هماهنگی امور اداری و مالی بیمارستان
- انتخاب مسئول مجرب و صالح در بخشهای مختلف بیمارستان
- هدایت بیمارستان در اجرای برنامه های مصوب بیمارستان
- هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای تجهیزات پزشکی و تاسیسات بیمارستان، بخشهای اداری، مالی، بالینی، پزشکی و پیرا پزشکی
- شرکت در جلسات هیات رئیسه، تحول اداری، آموزش، کمیته های بیمارستانی.
- تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن
- کسب خط مشی و دستورالعمل اجرایی و برنامه کلی از رئیس بیمارستان
- تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استاندار دهای بیمارستان
- تهیه و تنظیم گزارش از فعالیت و مشکلات واحدهای بیمارستان همراه با ارائه پیشنهاد و راه حل مناسب جهت ریاست
- نظارت کلی به چگونگی مصرف اعتبارات به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه ها اا.ایجاد هماهنگی و هدایت فعالیتها و عملیات کلیه واحدهای تحت سرپرستی
- تقسیم فعالیتها بین مسئولان واحدهای تحت سرپرستی و ارائه آموزش و راهنمایی آنان
- ایجاد تدابیر لازم و ارائه واهکارهای اساسی در جهت افزایش انگیزه در کارکنان تحت امر و تشویق و تنبیه کارکنان
- نظارت بر نحوه عملکرد کلیه واحدهای تحت سرپرستی
- شرکت در جلسات مربوط به امور بیمارستانها از طرف ستاد مرکزی و معا ونتهای دانشگاه
- مدیریت شکایات بیماران و همراهان در خصوص پرسنل تحت سرپرستی و بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان
- ارزشیابی ماهیانه و سالیانه نیروهای تحت پوشش
- هماهنگی با مترون بیمارستان در بخشهای درمانی و واحدهای مربوطه
- هماهنگی و پیگیری در جهت تقاضای اموال پلاکی، مصرفی و تعمیرات دستگاهها و رفع نواقص دستکاههای بخشهای مربوطه
- نظارت بر کیفیت و حسن اجرای بهداشت و نظافت بیمارستان
- پیگیری امور رفاهی پرسنل تحت امر
- پیگیری جهت تهیه لیست پرداختهای پرسنلی و پرداخت به موقع
- پیگیری جهت رضایتمندی بیمار، مدد جو، همراهان و خانواده تحت امر ۲۴ . نظارت بر حسن اجرای شرح وظایف سطوح مختلف کارکنان تحت امر . ۲۵.نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی
- صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها
- سازمان دهی فعا لیتهای مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی
- صدور دستورالعملها و ضوابط مربوطه
- نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوطه
- شرکت در سمینا رها، کمیسیونها و تهیه گزارش جهت ارائه به مقام مافوق
- مطالعه و بررسی در زمینه ساعات کار کارکنان و تهیه طرح تعیین ساعات کار براساس نوع و کمیت فعالیت و نظارت بر اجرای طرحهای تهیه شده و جاری واحدها
- جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان از نظر ساختمان و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تهیه گزارشات مربوط پیرامون آن جهت مقام مافوق
- مطالعه و بررسی در مورد وسایل و لوازم مصرفی، غذا یی و دارویی و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان و تهیه و تنظیم طرحهای مربوط به خرید، توزیع، نگهداری و کنترل آنها به منظور استفاده صحیح از وسایل
- برنامه ریزی طرحهای بیمارستانی کوتاه و دراز مدت و فعا لیتهای مراکزدرمانی با توجه به امکانات هریک از آنها در مواقع ضروری به منظور ایجاد سهولت در پذیرش بیماران
- انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق
دکتر محمدمهدی بحری
دکترای حرفه ای – پزشک عمومی
آدرس پست الکترونیک ارتباط با مدیریت بیمارستان
dr.bahri.md@gmail.com
مسئول دفتر : سرکار خانم سمیه مقصودی
شماره تماس مستقیم: ۰۳۵۳۸۲۲۴۷۰۲
شماره داخلی: ۳۵۳۸
مسیر دستیابی : طبقه همکف – راهروی اداری – اتاق ۲
- مسئولیت و نظارت کامل و هماهنگی امور اداری و مالی بیمارستان
- انتخاب مسئول مجرب و صالح در بخشهای مختلف بیمارستان
- هدایت بیمارستان در اجرای برنامه های مصوب بیمارستان
- هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای تجهیزات پزشکی و تاسیسات بیمارستان، بخشهای اداری، مالی، بالینی، پزشکی و پیرا پزشکی
- شرکت در جلسات هیات رئیسه، تحول اداری، آموزش، کمیته های بیمارستانی.
- تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن
- کسب خط مشی و دستورالعمل اجرایی و برنامه کلی از رئیس بیمارستان
- تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استاندار دهای بیمارستان
- تهیه و تنظیم گزارش از فعالیت و مشکلات واحدهای بیمارستان همراه با ارائه پیشنهاد و راه حل مناسب جهت ریاست
- نظارت کلی به چگونگی مصرف اعتبارات به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه ها اا.ایجاد هماهنگی و هدایت فعالیتها و عملیات کلیه واحدهای تحت سرپرستی
- تقسیم فعالیتها بین مسئولان واحدهای تحت سرپرستی و ارائه آموزش و راهنمایی آنان
- ایجاد تدابیر لازم و ارائه واهکارهای اساسی در جهت افزایش انگیزه در کارکنان تحت امر و تشویق و تنبیه کارکنان
- نظارت بر نحوه عملکرد کلیه واحدهای تحت سرپرستی
- شرکت در جلسات مربوط به امور بیمارستانها از طرف ستاد مرکزی و معا ونتهای دانشگاه
- مدیریت شکایات بیماران و همراهان در خصوص پرسنل تحت سرپرستی و بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان
- ارزشیابی ماهیانه و سالیانه نیروهای تحت پوشش
- هماهنگی با مترون بیمارستان در بخشهای درمانی و واحدهای مربوطه
- هماهنگی و پیگیری در جهت تقاضای اموال پلاکی، مصرفی و تعمیرات دستگاهها و رفع نواقص دستکاههای بخشهای مربوطه
- نظارت بر کیفیت و حسن اجرای بهداشت و نظافت بیمارستان
- پیگیری امور رفاهی پرسنل تحت امر
- پیگیری جهت تهیه لیست پرداختهای پرسنلی و پرداخت به موقع
- پیگیری جهت رضایتمندی بیمار، مدد جو، همراهان و خانواده تحت امر ۲۴ . نظارت بر حسن اجرای شرح وظایف سطوح مختلف کارکنان تحت امر . ۲۵.نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی
- صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها
- سازمان دهی فعا لیتهای مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی
- صدور دستورالعملها و ضوابط مربوطه
- نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوطه
- شرکت در سمینا رها، کمیسیونها و تهیه گزارش جهت ارائه به مقام مافوق
- مطالعه و بررسی در زمینه ساعات کار کارکنان و تهیه طرح تعیین ساعات کار براساس نوع و کمیت فعالیت و نظارت بر اجرای طرحهای تهیه شده و جاری واحدها
- جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان از نظر ساختمان و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تهیه گزارشات مربوط پیرامون آن جهت مقام مافوق
- مطالعه و بررسی در مورد وسایل و لوازم مصرفی، غذا یی و دارویی و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان و تهیه و تنظیم طرحهای مربوط به خرید، توزیع، نگهداری و کنترل آنها به منظور استفاده صحیح از وسایل
- برنامه ریزی طرحهای بیمارستانی کوتاه و دراز مدت و فعا لیتهای مراکزدرمانی با توجه به امکانات هریک از آنها در مواقع ضروری به منظور ایجاد سهولت در پذیرش بیماران
- انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق
Post Views: 41