آشنایی با مدیر بیمارستان : دکتر محمدمهدی بحری دکترای حرفه ای – پزشک عمومی آدرس پست الکترونیک ارتباط با مدیریت بیمارستان:     dr.bahri.md@gmail.com     مسئول دفتر : سرکار خانم سمیه مقصودی شماره تماس مستقیم: ۰۳۵۳۸۲۲۴۷۰۲ شماره داخلی: ۳۵۳۸ مسیر دستیابی : طبقه همکف – راهروی اداری – اتاق ۲     شرح وظایف مدیریت:
  • مسئولیت و نظارت کامل و هماهنگی امور اداری و مالی بیمارستان
  • انتخاب مسئول مجرب و صالح در بخشهای مختلف بیمارستان
  • هدایت بیمارستان در اجرای برنامه های مصوب بیمارستان
  • هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای تجهیزات پزشکی و تاسیسات بیمارستان، بخشهای اداری، مالی، بالینی، پزشکی و پیرا پزشکی
  • شرکت در جلسات هیات رئیسه، تحول اداری، آموزش، کمیته های بیمارستانی.
  • تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن
  • کسب خط مشی و دستورالعمل اجرایی و برنامه کلی از رئیس بیمارستان
  • تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استاندار دهای بیمارستان
  • تهیه و تنظیم گزارش از فعالیت و مشکلات واحدهای بیمارستان همراه با ارائه پیشنهاد و راه حل مناسب جهت ریاست
  • نظارت کلی به چگونگی مصرف اعتبارات به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه ها اا.ایجاد هماهنگی و هدایت فعالیتها و عملیات کلیه واحدهای تحت سرپرستی
  • تقسیم فعالیتها بین مسئولان واحدهای تحت سرپرستی و ارائه آموزش و راهنمایی آنان
  • ایجاد تدابیر لازم و ارائه واهکارهای اساسی در جهت افزایش انگیزه در کارکنان تحت امر و تشویق و تنبیه کارکنان
  • نظارت بر نحوه عملکرد کلیه واحدهای تحت سرپرستی
  • شرکت در جلسات مربوط به امور بیمارستانها از طرف ستاد مرکزی و معا ونتهای دانشگاه
  • مدیریت شکایات بیماران و همراهان در خصوص پرسنل تحت سرپرستی و بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان
  • ارزشیابی ماهیانه و سالیانه نیروهای تحت پوشش
  • هماهنگی با مترون بیمارستان در بخشهای درمانی و واحدهای مربوطه
  • هماهنگی و پیگیری در جهت تقاضای اموال پلاکی، مصرفی و تعمیرات دستگاهها و رفع نواقص دستکاههای بخشهای مربوطه
  • نظارت بر کیفیت و حسن اجرای بهداشت و نظافت بیمارستان
  • پیگیری امور رفاهی پرسنل تحت امر
  • پیگیری جهت تهیه لیست پرداختهای پرسنلی و پرداخت به موقع
  • پیگیری جهت رضایتمندی بیمار، مدد جو، همراهان و خانواده تحت امر ۲۴ ‏. نظارت بر حسن اجرای شرح وظایف سطوح مختلف کارکنان تحت امر ‏. ۲۵.نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی
  • صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها
  • سازمان دهی فعا لیتهای مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی
  • صدور دستورالعملها و ضوابط مربوطه
  • نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوطه
  • شرکت در سمینا رها، کمیسیونها و تهیه گزارش جهت ارائه به مقام مافوق
  • مطالعه و بررسی در زمینه ساعات کار کارکنان و تهیه طرح تعیین ساعات کار براساس نوع و کمیت فعالیت و نظارت بر اجرای طرحهای تهیه شده و جاری واحدها
  • جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان از نظر ساختمان و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تهیه گزارشات مربوط پیرامون آن جهت مقام مافوق
  • مطالعه و بررسی در مورد وسایل و لوازم مصرفی، غذا یی و دارویی و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان و تهیه و تنظیم طرحهای مربوط به خرید، توزیع، نگهداری و کنترل آنها به منظور استفاده صحیح از وسایل
  • برنامه ریزی طرحهای بیمارستانی کوتاه و دراز مدت و فعا لیتهای مراکزدرمانی با توجه به امکانات هریک از آنها در مواقع ضروری به منظور ایجاد سهولت در پذیرش بیماران
  • انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق
 

دکتر محمدمهدی بحری

دکترای حرفه ای – پزشک عمومی

 آدرس پست الکترونیک ارتباط با مدیریت بیمارستان

 dr.bahri.md@gmail.com

 مسئول دفتر : سرکار خانم سمیه مقصودی

شماره تماس مستقیم: ۰۳۵۳۸۲۲۴۷۰۲

شماره داخلی: ۳۵۳۸

مسیر دستیابی : طبقه همکف – راهروی اداری – اتاق ۲

  • مسئولیت و نظارت کامل و هماهنگی امور اداری و مالی بیمارستان
  •  
  • انتخاب مسئول مجرب و صالح در بخشهای مختلف بیمارستان
  •  
  • هدایت بیمارستان در اجرای برنامه های مصوب بیمارستان
  •  
  • هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای تجهیزات پزشکی و تاسیسات بیمارستان، بخشهای اداری، مالی، بالینی، پزشکی و پیرا پزشکی
  •  
  • شرکت در جلسات هیات رئیسه، تحول اداری، آموزش، کمیته های بیمارستانی.
  •  
  • تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن
  •  
  • کسب خط مشی و دستورالعمل اجرایی و برنامه کلی از رئیس بیمارستان
  •  
  • تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استاندار دهای بیمارستان
  •  
  • تهیه و تنظیم گزارش از فعالیت و مشکلات واحدهای بیمارستان همراه با ارائه پیشنهاد و راه حل مناسب جهت ریاست
  •  
  • نظارت کلی به چگونگی مصرف اعتبارات به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه ها اا.ایجاد هماهنگی و هدایت فعالیتها و عملیات کلیه واحدهای تحت سرپرستی
  •  
  • تقسیم فعالیتها بین مسئولان واحدهای تحت سرپرستی و ارائه آموزش و راهنمایی آنان
  •  
  • ایجاد تدابیر لازم و ارائه واهکارهای اساسی در جهت افزایش انگیزه در کارکنان تحت امر و تشویق و تنبیه کارکنان
  •  
  • نظارت بر نحوه عملکرد کلیه واحدهای تحت سرپرستی
  •  
  • شرکت در جلسات مربوط به امور بیمارستانها از طرف ستاد مرکزی و معا ونتهای دانشگاه
  •  
  • مدیریت شکایات بیماران و همراهان در خصوص پرسنل تحت سرپرستی و بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان
  •  
  • ارزشیابی ماهیانه و سالیانه نیروهای تحت پوشش
  •  
  • هماهنگی با مترون بیمارستان در بخشهای درمانی و واحدهای مربوطه
  •  
  • هماهنگی و پیگیری در جهت تقاضای اموال پلاکی، مصرفی و تعمیرات دستگاهها و رفع نواقص دستکاههای بخشهای مربوطه
  •  
  • نظارت بر کیفیت و حسن اجرای بهداشت و نظافت بیمارستان
  •  
  • پیگیری امور رفاهی پرسنل تحت امر
  •  
  • پیگیری جهت تهیه لیست پرداختهای پرسنلی و پرداخت به موقع
  •  
  • پیگیری جهت رضایتمندی بیمار، مدد جو، همراهان و خانواده تحت امر ۲۴ ‏. نظارت بر حسن اجرای شرح وظایف سطوح مختلف کارکنان تحت امر ‏. ۲۵.نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی
  •  
  • صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها
  •  
  • سازمان دهی فعا لیتهای مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی
  •  
  • صدور دستورالعملها و ضوابط مربوطه
  •  
  • نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوطه
  •  
  • شرکت در سمینا رها، کمیسیونها و تهیه گزارش جهت ارائه به مقام مافوق
  •  
  • مطالعه و بررسی در زمینه ساعات کار کارکنان و تهیه طرح تعیین ساعات کار براساس نوع و کمیت فعالیت و نظارت بر اجرای طرحهای تهیه شده و جاری واحدها
  •  
  • جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان از نظر ساختمان و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تهیه گزارشات مربوط پیرامون آن جهت مقام مافوق
  •  
  • مطالعه و بررسی در مورد وسایل و لوازم مصرفی، غذا یی و دارویی و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان و تهیه و تنظیم طرحهای مربوط به خرید، توزیع، نگهداری و کنترل آنها به منظور استفاده صحیح از وسایل
  •  
  • برنامه ریزی طرحهای بیمارستانی کوتاه و دراز مدت و فعا لیتهای مراکزدرمانی با توجه به امکانات هریک از آنها در مواقع ضروری به منظور ایجاد سهولت در پذیرش بیماران
  •  
  • انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق